Bort med snön :o

Helluuusan. ♥

Skolan var väl som vanligt.
Längdåkningsskidor valde jag.
Vi fick välja att ha idrott inne eller ute, och vi var fem st
som valde ute. HAHA, dem andra sa att det var för kallt.
Tjejerna iaf, men hallaoo eller, kläder finns något som heter:)
Ja, så skulle jag Hampus och Jesper åka.
Så vi åkte runt majsfältet typ, runt hela. Nästan sa jag.
Så vi var borta hela gumpapasset, för EN runda! ;o
Det var typ 1,5 dm djup snö, och det gör det ju betydligt
mycket enklare ..
Men tbx tills vi skulle gå till matsalen iaf.
Efter maten; på högstadiet;
Så finns det såna här runda grejer med små röda hus typ, utanför..
( Ajja jag är sämst på att förklara. ) så är det iaf drygt
två meter till marken. Där hoppade vi då klart, miljoner ggr ^^
Snygga bilder ahah, fast just jag har inga. Få be Hanna skicka typ;)
Så blev typ två minuter försenad till lektionen,
men dem hade inte börjat iaf, som tur var.
Bild då. Göra typ affärer? Ja .. jag håller på med en klädaffär. >.<
Sen så hade vi test inför NationellaProven och sådannttt.
Sen slutade vi tio över två.
Sitta med Wilma i bussen:)
Sen har jag varit ute lite, suttit vid datorn, glott på teve, lyssnat musik..
Ja, inte mycket intressanta grejer.
Men nu ska jag iaf titta på 'Halv åtta hos mig' där olika
kändisars föräldrar är med. Men det var som jag och Paulina
diskuterade igår, vem bryr sig om föräldrarna?
In med artisterna själva ;)
Nu börjar det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0