Bad med snöbollskrig bl.a (y)



(gubbarna över = jag har lite tråkigt ..)

Dagen började med att jag väcktes. Gick upp. Åt frukost och så.
Klädde på mig .. packade grejer. Ja, ni fattar ;d
Bussen försenad som vanligt .. väl i skolan så gick man in och
spelade Backpacker3. Sen kom Olivia och spelade med mig (y'
Kvart över nio ungefär; så kom bussarna och så åkte vi till
H-stad. Sannarpsbadet (Senapsbadet xd) då da.
In och bytta om, sen vänta typ tio minuter innan vi fick hoppa i,
för att dem liksom inte öppnat än .__.
Iaf så badade vi då tre timmar eller något i den stilen :D
Ohhh!, och så öppnade dem dörrarna; ut ;)
Så vi drog ut då. Jag gick ut tre gånger först och sprang runt;
i runt omkring två-tre dm mycket snö, BURRRR VAD KALLT !
Typ snöbollskrig där ute också, shit den Felice kasta på min
rygg eller? Jädra bajsunge :D
Så nästa gång dem öppnade dörrarna så stack jag och
Felice ut bara (Olivia ville inte), och gud hahahah.
Jag la mig ner i snön typ först fem sekunder på mage,
och fem på rygg och sen bara sprang runt och kasta xd
Jag träffa Erik vid nacken mwohahahh :D
Sen in då, det verkligen brände i fötterna; i vattnet.
HAHAHHA! Vill ni höra en vääldigt mogen grej?
En av badvakterna gick ut och rullade en skitstor snöboll,
alltså ja den kunde varit till en snögubbes kropp ni vet?
Ah, så iaf tog han in den och gick efter en annan badvakt,
och till sist kastade han den på ryggen; uppe vid nacken
på han andra badvakten. Inne på badet!
Gud vad moget, och dem var typ 25-30 också xd
Så hoppade från femman; eller vad det nu är ett par gånger,
och virvelvinden och det är sketskoj ju :D
Jag och Felice badade bubbelpool, inte Olivia;
för hon tyckte det var för varmt HAHAHAHH. För varmt? Åhhå neey! xd
Duschade på fem minuter efter vi badat :'o
Oh god i'm imprest of my self ahahha xd
Ajja, så kom bussarna halv två typ. Aslångsamma x)
SARA(TECKEN)SPRÅK - TOPPNIVÅ
Så satt jämte Dino och dem längst bak ahahh.
Dino drömde om Britney Spears? Skabb vafan ^^
Felice var otroligt jobbig, Olivia också ;)
Ajja, så kom tbx till skolan vid fem över två.
Bussarna kom inte förrän tjugotvå över .__.
Så hem, KALLT med blött hår ;o
Så inte göra så mycket.. tänkte måla om byrån, och grejer;
men ja.. det är ju tanken som räknas ;d
Uppdatera bloggen, chatta på msn med socialt folk ;)<3
Sen har jag inte gjort så mycket.
Åskade lite vid halv? Men har slutat nu. Tror jag.
Men kan väl se det sista kanske? Naa, jag vet inte.
Rabih har iaf åkt ut TJIHOOO (Y) Så man spyr iaf inte
när man ska kolla på Let's dance nu längre .... ;s
Tummen upp på dagen:)


Kommentarer
Postat av: Adis :D

Så nu har jag kommenterat Sara xd ;)<3

2010-02-19 @ 22:27:24
Postat av: Sara ^^.

Tack så HIMLA mycket för den kommentaren Adis. X) <3

2010-02-19 @ 23:16:40
URL: http://sarastyyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0