Wednesday wednesday wednesday, all the day wednesday.

Tjenare Tjenare
~~~~~~~~~~~~~
Upp samma tid som vanligt. Samma grejer som vanligt innan skolan.
Bussen till skolan. Som vanligt; även det. Skolan har varit okej i stort sett.
Haha, i matsalen så satte jag och Olivia, Jesper och Anton oss vid bordet
närmast mjölkautomats-skiten, även kallad kossan från och med nu.
Iaf så när folk kom och skulle ta mjölk; så jag bara "Hey du, det finns ingen
mjölk kvar." Det lustiga var att så många gick på det haha.
Efter maten följde Emma med oss upp från högstadiet och var med oss en
stund, huhu. Har två sidor kvar i matteboken på tal om något annat.
Aja. Mådde bajsdåligt efter middagsrasten. Kändes som om huvet skulle
explodera, foten värkte, ont i magen och mådde illa som en gorilla.
Men var bara en kvart kvar på dagen, och pappa jobbade så. Men fick
ett tuggumi på bussen av Wilma och huhu; det hjälpte faktiskt mycket.
Så följde Robin med mig hem, vi gjorde inte så mycket. Var ute och shit.
Sen gick han hem, en stund senare kom Felice. Vi satt vid datorn, stack
till mamma för att hämta min cykel, och lite sånt. Vid halv fem åt vi, sen
så bytade vi om och så cyklade vi till L:a Tjärby IP, eftersom pappa sådde.
Bra och kul träning :), sen duscha och så hem sen efter. Nu har jag kollat
igenom glosorna vi fick i måndags; som vi har tills i morrn. Kan dem, haha
BARA tio. Så man behöver ju bara kolla igenom. Iaf så kommer väl pappa
och Jack hem snart.

Puss puss puss puss puss puss! //Sara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0