Träning och ont i ''benet''..

                                           Hallu igen.

Varit på träning nu. Regnade massa, blöta skor och sockar, plaskigt. Mysigt.
När vi spelade (i slutet av träningen); efter typ 10-15 min så halkade jag
helt fel, och ramlade pladdask på höften. AJ. Först när jag gick så klickade
det typ i höften. "Chi, cho, chi" jätte-obehagligt. Men det slutade efter en
stund. Det gjorde ont enda upp i svanken och nästan ner i vaden. Speciellt
när jag tog bak benet och gjorde cirklar eller så; med benet. Aja, så nu har
jag ett fint märke.

Pappa hämtade mig lite efter åtta. Åt och sånt. Nu sitter jag här och tänkte
snart gå och lägga mig, jag är faktiskt rätt trött. Mentalt & fysiskt.

Vi ses och hörs, och allt vad man säger!


Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Haha, ja det ser ju vanskapt ut!

2010-04-28 @ 21:31:39
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: * Em

Hej :) Haft en bra dag?

2010-04-28 @ 22:44:50
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0