Saknas rubrik '

OLA ! ♥

Onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag. Shit! Jag har inte
bloggat på länge. Dock hade jag bloggat om onsdag & torsdag,
men det inlägget är bara puts väck.. hmpf.


Onsdag
¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Var med Felice, vi var ute och spelade Himmel eller helvete och Röven;
med hennes lillebror höhö, och lite sånt. Sen träning med VGLT i L:a Tjärby
som vanligt. Superträning faktiskt. Provade nya träningsoveraller och sånt.
Duscha nästan lika kalla duschar idag igen, typ 25°. Bwurr. Sen hämtades,
hem och äta och teve typ.

Torsdag
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Lugn dag. Träning i Veingehallen. Sova hos Sofia, och sånt.

Fredag
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Vaknade hos Sofia då. Upp, käka flingor, borsta tänderna, duscha,
byta om och grejer. Gjorde ingenting, satt vid datorn, och snackade.
Sen kom Evelina vid .. fem? Vi gjorde oss i ordning och sen så åkte vi till laga.
Inte alls mycket folk där, men kul iaf. Tio kom pappa och hämtade oss,
så skjutsade vi hem Sofia och Evelina, sen hem och käka tacos (H)

Lördag
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Upp, tvätta håret, äta frukost och så bara gå omkring typ. Packa väskan,
sen tittade jag på "Disaster date" ett tag. Halv tre typ; bar det av till H-stad.
Match med VGLT; mot BK Astrio. Jag fick asont i foten, så klart. Det går ju aldrig över..
Ajja, men matchen gick inte så värst bra. Vi förlorade med 2-1. Men vi hade tusen
fler målchanser, ribbskott och tvåmillimeterbredvidstolpen-skott också typ ;D.
11-manna ju, gud vad man springer. Speciellt jag och Malin som är centrala
mittfältare jö, springa fram, tbx, kanten, kanten, upp ner, ner upp huhu >.~
Sen duscha och så, hem. Göra schnitzel och pommes frites xd, äta och sen ..
kolla film. 'Changeling'. Väldigt bra film tyckte jag :). Shit, man blir så arg när
man ser filmer med typ mördare och sånt skit i, man har lust att bara hoppa in
och ge dem en lusing. HAHA. Jag avskyr han snuten, som satte henne på psyket huhu.





Sen började jag kolla på "The terrorist next door", men började kolla på
något annat ist, nu har mitt guldfiskminne tagit över; jag kommer inte ihåg vad.
Men det var någon film .. Just det! 'Djävulen bär prada', som jag faktiskt
inte sett innan. Helt okey huhu. Efter det; ZzzzzZZzzzZZZzz typ.






Söndag
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Dagen började med att jag vaknade, självklart. Bra start på dagen. Höh.
Äta, borsta tänderna och klä på mig. Sen typ tröttade jag bara ;)
Packade väskan, fixade håret och sen cyklade jag till pappa. Ute. Sol idag
ju, soft. Kickade fotboll och höll på. Pappa trodde inte jag hade gjort 109
kickar HAHA. Speciellt inte på att jag hade gjort 104 i trean, såg det ut som xd.
Jag suger på att kicka xd. Jag har inte kickat över 109 då; sen i fyran pwth.
Ajja, men jag kickar bättre än Jack säger vi. In och blogga nu. Hungrig.
Ska väl snart äta. Ajja, sen blir det väl teve och sånt ikväll. Påsklovet slut nu,
alltså börjar skolan i morrn.



Undra vem som längtar mest efter att Paulina ska få hem sin Canon systemkamera
jag eller hon själv .. hmm, skulle syfta på mig :D


Kommentarer
Postat av: Paulina.

Haha, jag skulle också satsa mina pengar på att du är den som längtar mest. 11 dagar kvar, BOYAAH!

2010-04-11 @ 21:39:18
Postat av: Sara.

Sv Paulina;

haha :D, du? starta en fotoblogg då :D :D :D

2010-04-12 @ 20:41:14
URL: http://sarastyyle.blogg.se/
Postat av: Paulina.

Jag? blogga? du är galen.



<3

2010-04-12 @ 22:00:13
Postat av: SARA.

Ja, en fotoblogg, nu när du köper systemkamera och allt. Lägg upp bilder och skit bara, please please please :D<3

2010-04-13 @ 20:07:42
URL: http://sarastyyle.blogg.se/
Postat av: Paulina.

Haha, jag ska sova på saken... några dagar. <3

2010-04-13 @ 23:14:41
Postat av: SARA.

& när du gjort det, hjälper jag dig att göra en blogg och så har du en fotoblogg sen. Prima planering (y) <3

2010-04-14 @ 20:41:19
URL: http://sarastyyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0