Måndaaag och skolan har börjat.

Habba habba!

Dagen har varit .. en aning trist. Eller, inte trist men .. 
you know what I mean. Inte den roligaste.
Började med att jag väcktes kvart i sju, upp klockan sju. Klä på sig, äta,
borsta tänderna, sminka och fixa, ta papper och sen ut till bussen.
Första lektionen gick vi in till Marie och snackade regler och sånt. Sen var
det matte och svenska. Redovisade om våra prao-dagar. Gick bra. - or what
am I supposed to say? haha.
Matten då; så jobbade vi bara med
mattemönster, inget i böckerna. Lite trist, blev klart så snabbt ju. Ajja.
Sen rast. Kickade faktiskt fotboll, skitlänge sen. Sen var det engelska och
sen äta, rast, och sen läsa hela lektionen tills vi slutade. Efter skolan åkte
jag bussen hem som vanligt. Gjorde i stort sett ingenting, gick ut och kickade.
Försökte slå rekordet. När jag var uppe i 90 så trampade jag på mitt
skosnöre, andra gången var jag på 70-något.. trampade på skosnöret. Igen.
Sen kom Olivia och Felice. Vi passade och kickade och skit; ute på gården ;)
Vid tre typ gick vi in, käkade och sen in på mitt rum och lyssna musik och byta
om till träningen. Sen gå till träningen; som faktiskt var på Hallaberg.
Rätt trist träning, ont i foten, och så brukar det vara roligare. Men jaja. Sen
duscha, gå hem och äta flingor. Gå runt, sätta mig vid datorn och blogga.
Ska väl snart göra mig i ordning och gå och lägga mig, trötter am I.

Soligt väder har det varit hela dagen också - soft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0